۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۲۱۹۷۸
سردار فدوی:

دشمن دست از پا خطا کند پشیمان می شود| هرگاه پای کار بودیم مشکلات حل شده است

دشمن دست از پا خطا کند پشیمان می شود| هرگاه پای کار بودیم مشکلات حل شده است
جانشین فرمانده سپاه با اشاره به اقتدار نظامی ایران در منطقه و جهان تأکید کرد که امروز دشمنان می دانند که اگر کوچکترین خطایی کنند پشیمان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید دستاوردهای این جنگ حق و باطل را حفظ کنیم و این دستاورد را امروز سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: گاهی برخی ماهیت دعوای حق و  باطل را برخی اشتباه می فهمند  و می گویند بر سر مسائل دنیوی بوده است در حالی که دشمنان با روال حق ایران اسلامی و گسترش آن مشکل دارند و به همین دلیل تهاجم همه جانبه کردند.

سردار فدوی  با بیان این که امامین انقلاب و مردم ما بر اساس دستورات الهی حرکت می کنند، اظهار داشت: دشمنی دشمنان هیچگاه تعطیلی نداشته بلکه از ابعاد پیچیده تر و گسترده تری به خود گرفت اما نه تنها کوچک ترین خدشه ای به مسیر انقلاب وارد نشد بلکه در مسیر پیشرفتی قرار گرفتیم که مایه تعجب همگان شد و هر روز بیشتر به پیش رفتیم.

وی ادامه داد: در روند نظامی سه مرحله دفاع، بازدارنگی برای دشمنان و بازدارندگی دشمنان نسبت به ما داریم، ما مرحله اول را در دفاع مقدس پشت سر گذاشتیم و همه فهمیدند که توان دفاع از خود را در برابر همه کشورها داریم، مرحله دوم بازدارندگی برای دشمن است یعنی اگر کشورهایی خواستند که علیه ما اقدام کنند می فهمند که ضرر اقدام آن ها بیش از نفعش است و از این کار منصرف می شوند.

جانشین فرمانده سپاه ابراز داشت: بعد از جنگ تحمیلی همه فهمیدند که اگر جنگی را شروع کنند پشیمان خواهند شد و این قدرت بازدارندگی ایران است، حداقل 10 سال است که به مرحله سوم رسیده ایم که دشمنان به دنبال برنامه بازدارنده نسبت به ایران هستند و دشمن به قدرت فوق العاده ایران اعتراف کرده  و می گوید باید توان خود را برای مقابله با ایران افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: آمریکایی ها و هم پیمانان آنها چون می دانند نمی توانند به انقلاب حمله کنند به سراغ کشورها گروه های مقاومت مانند حزب الله لبنان، فلسطین، یمن، سوریه و عراق رفتند تا با از بین بردن آن ها به انقلاب برسند اما بازهم شکست مفتضحانه خوردند و به این شکست اعتراف کردند.

سردار فدی خاطرنشان کرد: چون به دستور الهی عمل کردیم وعده خدا تحقق پیدا کرد و پیروزی های متعدد انقلاب اسلامی را در عرصه های گوناگون مشاهده کردیم اما گاهی به این عظمت و قدرت توجه نمی کنیم.

وی اضافه کرد: فرمانبرداری از امام جامعه و انجام دستورات الهی سبب شد تا با دست خالی بر دشمنان تمام مجهز پیروز شویم، حضرت امام فرمود مکلف به انجام تکلیف است چرا که زمینه را خداوند متعال رقم می زند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: اگر مسائل مادی را ملاک قرار دهیم شاید با دشمنان قابل مقایسه نباشیم چرا که نیروها و امکانات دشمن بیشتر است اما دشمنان هم با ما قابل مقایسه نیستند چرا که چیزی از معنویت و اتصال به قدرت الهی نمی دانند و اگر همه مستکبران طول تاریخ متحد شوند با کسانی که به خدا اتصال دارند قابل مقایسه نیستند و نمی توانند کاری به پیش ببرند.

وی افزود: باید بر قانون و سنت الهی و راه انقلابی پافشاری کنیم و مسیر های انحرافی را در پیش نگیریم چرا که اگر بر این روال الهی پافشاری داشته باشیم مسلما وعده های الهی تحقق پیدا می کند.

سردار فدوی اظهار داشت: اگر انسان اطاعت خدا را در هر شرایطی انجام دهد نتیجه آن را خواهد دید و این افتخار برای رزمندگان اسلام باقی ماند که با دادن جان و خون خود سبب بقای نظام اسلامی شدند، شهدای مدافع حرم هم ثابت کردند که در هر جغرافیایی نیاز به دفاع از اسلام و انقلاب باشند باید حضور پیدا کرد و جان را برای اسلام داد.

وی ادامه داد: هر وقت پای کار بودیم مشکلات و مسائل کشور حل شده اما اگر موضوعی مانده که هنوز حل شده آنگونه که باید پای کار نرفتیم، در گام دوم انقلاب اسلامی باید با توکل بر خدا و تکیه بر توان داخلی مشکلات را حل کنیم و باید باور داشته باشیم که ما توانایی حل مشکلات را با استفاده از نیروی جوانان خواهیم داشت.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
لطفا غلط املایی در تیتر را اصلاح فرمایید
پشیمان
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
نظر منتشر شده ولی همچنان شاهد تیتر با غلط املایی هستیم
1
1